Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Na karcie produktu wyświetlamy stany magazynowe, uaktualniamy je co godzinę. Towary dostarczamy do Państwa z wielu magazynów,
dlatego w przypadku braku widoczności stanu magazynowego prosimy o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem w celu sprawdzenia dostępności towaru -
tel.: 535 015 175 lub e-mailem - esklep@eplytki.pl
Produkty dostępne "od ręki"
To produkty u których obok numeru magazynu, w kolorze zielonym, widnieje liczba obecnie posiadanych na stanie metrów kwadratowych danych płytek.
Stany magazynowe są aktualizowane co godzinę.
Towar może być u Ciebie już od 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i uprzednim ustaleniu terminu wysyłki.
Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy jakość zamówionego towaru, aktualny stan magazynu oraz odcienie ponieważ produkty mogą być z różnych partii produkcji.
Produkty dostępne na zamówienia z magazynu producenta
To produkty u których pod listą magazynów, obok napisu "Magazyn producenta" widnieje liczba dostępnych metrów kwadratowych.
Towary produkowane w Polsce - dostawa od kilku dni do dwóch tygodni po uprzednim sprawdzeniu dostępności u producenta i ustaleniu terminu wysyłki
Towary z Importu - dostawa od 1 - 3 tygodni w przypadku sprowadzenia produktu od Producenta, są to produkty z Włoch lub Hiszpanii. Prosimy o sprawdzenie dostępności oraz terminu wysyłki u naszego Konsultanta - tel.: 535 015 175 lub e-mailem esklep@eplytki.pl
Produkty niedostępne lub ze znakiem "Sprawdź dostępność"
Jeżeli produkt nie posiada widocznych ilości m2 obok numeru magazynu oraz Magazynu producenta, jest duże prawdopodobieństwo że nie jest on dostępny na zamówienie w danym momencie.
W celu weryfikacji dostępności prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Sprzedaży pod nr: +48 535 015 175 Prosimy kompletować towary w miarę możliwości z jednego magazynu, zmniejszy to kwotę do zapłaty.