Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar ?

Na karcie produktu wyświetlamy stany magazynowe, uaktualniamy je co godzinę. Towary dostarczamy do Państwa z wielu magazynów , dlatego w przypadku braku widoczności stanu magazynowego prosimy o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem w celu sprawdzenia dostępności towaru  - tel.: 535 015 175 lub emailem  esklep@eplytki.pl


Towar - z podanym  stanem magazynowym
Towar może być u Ciebie już od 2-5 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i uprzednim ustaleniu terminu wysyłki. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy jakość zamówionego towaru, aktualny stan magazynu oraz odcienie ponieważ produkty mogą być z różnych partii produkcji.

 
Towar - Dostępny
Towary produkowane w Polsce - dostawa od kilku dni do dwóch tygodni po uprzednim sprawdzeniu dostępności u producenta i ustaleniu terminu wysyłki Towary z Importu - dostawa od  1 - 3 tygodni w przypadku sprowadzenia produktu od Producenta, są to produkty z Włoch lub Hiszpanii. Prosimy o sprawdzenie dostępności oraz terminu wysyłki u naszego Konsultanta - tel.: 535 015 175 lub emailem  esklep@eplytki.pl

DOSTAWA

Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich : DHL, Schenker, Jass, Raben i PKS. Towar do naszych klientów dowożony jest w godzinach 8-16 w dni robocze. Nie jest możliwa dostawa towaru na konkretną godzinę. Faktury dostarczane są pocztą e-mail, lub na specjalne życzenie Pocztą Polską. W regulaminach Spedycje  zastrzegają sobie prawo do jednodniowego opóźnienia dostawy.  Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania .


KOSZT TRANSPORTU

Koszt dostawy wyliczany jest po dodaniu wszystkich produktów i ich ilości w Koszyku.
Nasza  zasada :    więcej kupujesz -  rabaty zyskujesz !!!!
Przy zakupach z jednego magazynu koszt transportu jest niższy niż w przypadku zakupu z kilku magazynów
System nalicza odpowiednie wartości transportu do wielkości zakupów z tych magazynów.
W przypadku płytek towar wysyłamy wyłącznie na paletach.
Na wybrane produkty w zależności od wartości zamówienia stosujemy różne bonifikaty transportowe.
Przy zakupach powyżej 10 000 zł  prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami.
Obsługujemy inwestycje, robimy wyceny. Deweloperzy i firmy mile widziane.
Kontakt do nas : te.: 535 015 175 lub email esklep@eplytki.pl

WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU!

  1. W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz,  czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.
  2. Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.“
  3. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje ,,zewnętrzne uszkodzenie palety
  4. Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego użytkowaniem.

Kup teraz, zamów teraz