FAQ - najczęściej zadawane pytania

 1. Czy towar jest dostępny ?

Na każdym produkcie podajemy aktualne stany magazynowe, stany aktualizują się co godzinę. Stany magazynowe są podawane z wielu magazynów.

1.1 Dostępność

- Towar dostępny ( 50- 70 ) - posiadamy na magazynie ilość towaru w podanym zakresie, można zamawiać, szybka dostawa 2-3 dni.

- Sprawdź dostępność - nie posiadamy w danym momencie towaru na tym magazynie, po złożeniu zamówienia bez dokonywania opłaty

   możemy sprawdzić jego dostępność u Producenta i sprowadzić go na nasz magazyn. Później ustalamy też termin wysyłki.

- Towar pod zamówienie - nie posiadamy na magazynie towaru, musimy sprowadzić go specjalnie dla Państwa od Producenta,

   po złożeniu zamówienia podajemy szacowany czas dostawy towaru.

- Chwilowy brak towaru - nie posiadamy w danej chwili towaru i nie znamy daty jego dostawy.

1.2  Magazyny -

   Towar wysyłamy z wielu magazynów. Przy magazynach podajemy numery magazynów, są one w różnych lokalizacjach.

   Do każdego magazynu system nalicza osobną wielkość opłaty logistycznej.

   Prosimy kompletować towary w miarę możliwości z jednego magazynu, zmniejszy to kwotę do zapłaty.

1.3  Wysyłka -

- Wysyłka w 24 godziny - Towar opuszcza nasz magazyn w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na konto bankowe,

   Przelewy24 - pieniądze mamy od razu na koncie,  czas dostawy towaru do Państwa to od 2 - 3 dni robocze.

- Wysyłka w 3 - 7 dni - nie posiadamy towaru na magazynie i szacowany czas dostarczenie go do Państwa to 3 - 9 dni.

- Wysyłka w 7 - 21 dnin - w takim przypadku jest to szacowany czas na sprowadzenie towaru przeważnie z zagranicy.

2. Ile kosztuje przesyłka kurierska ? Czy można obniżyć jej koszt ?

Wielkość przesyłki kurierskiej naliczana jest automatycznie w koszyku, jej wartość zależy od wielu czynników.

Stosujemy zasadę: „więcej kupujesz – rabaty zyskujesz”. Po dodaniu towarów do koszyka system pokazuje, z ilu magazynów pojedzie towar i  jaka jest opłata.

Można go obniżyć zamawiając towary z jednego magazynu.

Towary wozimy tylko i wyłącznie na paletach, dlatego koszt wysyłki jest naliczany od miejsca paletowego u spedytora, i czy wieziemy jedną paczkę

czy 50 paczek jest on podobny.

2.1 Czy jest możliwy odbiór osobisty ?

Jesteśmy sklepem internetowym, wszystko dostarczamy pod wskazany adres. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

3. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy zależy głównie od stanów magazynowych.

W przypadku, kiedy produkt znajduje się na magazynie, czas realizacji zamówienia wynosi już od 2 do 3  dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

W przypadku wybrania płatności Przelewy24 pieniądze są u nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.

W sytuacji, gdy ilość zamówionego towaru przewyższa stan magazynowy, towar musimy sprowadzić od producenta, trwa to od kilku dni do dwóch tygodni.

Czas realizacji takiego zamówienia wynosi 1- 2  tygodnie.

4.Cena za płytki różni się od tej co jest w koszyku.

Cena produktów podawana jest w zależności od jednostki miary. Ceny na stronie produktu przy płytkach podawane są za metr kwadratowy produktu lub za sztukę.

Płytki z jednostką miary m2 sprzedajemy na pełne opakowania, a  na sztuki można zamawiać pojedynczo.

Cena w koszyku internetowym to cena za całe opakowanie, a w opakowaniu może być więcej lub mniej niż jednostka miary metr kwadratowy.

System przelicza potrzebną powierzchnię płytek na pełne opakowania.

5. Czy są możliwe zwroty ?

UWAGA! BARDZO WAŻNE !!!!!!!

Prosimy tylko o przemyślane zakupy, przed zamówieniem towaru prosimy dobrze go obejrzeć, zobaczyć płytki fizycznie (w dostępnych punktach sprzedaży),

nie sugerować się zdjęciami, ponieważ nie są dobrym odzwierciedleniem produktu i spełniają rolę wyłącznie poglądową.

Zwroty  w tej branży są bardzo kosztowne, wszystko musi być transportowane tylko i wyłącznie na paletach, a koszt takiej wysyłki to nawet 300 zł. 

Są to towary bardzo kruche i jeżeli dostarczony do nas towar będzie uszkodzony, nie przyjmiemy takiej przesyłki. Za odesłaną przesyłkę nie ponosimy odpowiedzialności.

Nie wiemy, co się z nią dalej stanie.

Możliwy jest zwrot tylko całego zamówienia, koszty z tym związane leżą po stronie kupującego.

Dokonanie odstąpienia od umowy ma swoją odrębną procedurę, która jest opisana w regulaminie sklepu.

6. Czy można złożyć zamówienie przez telefon ?

Złożenie zamówienia odbywa się tylko za pośrednictwem strony internetowej eplytki.pl, poprzez dodanie produktów do koszyka.

Możemy w tym pomóc, wypełniając dla Klienta koszyk i wysyłając go na jego e-mail do akceptacji. Po otrzymaniu wyceny – koszyka-

Klient musi go sprawdzić i wypełnić pozostałe pola w koszyku i złożyć osobiście zamówienie przez stronę internetową.

7. Jakie są formy płatności ?

  • Przelewy24  -  pieniądze trafiają do nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.
  • Przelew bankowy  – w potwierdzeniu zamówienia podajemy dane konta do przelewu lub znajdują się one w stopce, w zakładce „Kontakt z nami”.

8. Co zrobić w sytuacji, jeśli towar zostanie uszkodzony podczas transportu ?

Na taką sytuację mamy specjalną procedurę. Opisana jest w stopce strony.

Reklamacje uszkodzeń w dostawie powinny być zgłaszane w ciągu 48 godzin od dostawy przez stronę eplytki.pl

  • 2 tygodnie – tyle zazwyczaj trwa rozpatrzenie reklamacji. 

9. Od jakiej kwoty są rabaty ?

Rabaty są zależne od wielu czynników:

  • od  ilości zamówionego towaru,
  • od grupy asortymentowej,
  • od dnia, w którym robimy zakupy, itd.

Zawsze można zapytać, czy dla danego towaru przysługuje dodatkowy rabat, najlepiej zrobić to poprzez e-maila esklep@eplytki.pl

lub formularz kontaktowy pod adresem https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/

Można też zapytać w zamówieniu wpisując w polu "uwagi do zamówienia" słowo - rabat

10. Dlaczego kody rabatowe czasami nie działają ?

Kody są przydzielane na poszczególne grupy towarowe produktów, ich stany magazynowe mają też duży wpływ na rabat.

Kody nie działają na produkty objęte promocjami i tak oznaczone. Różne kody działają zawsze powyżej jakiejś kwoty wartości produktów w koszyku.

Działają głównie na wybrane grupy towarowe – np. na płytki polskie, płytki z importu lub na płytki wybranego producenta.

11. Czy można zamówić towar wcześniej, a odebrać w późniejszym terminie ?

Tak, czasami dopuszczamy takie przypadki, ale wcześniej trzeba się z nami skontaktować, najlepiej wysłać pytanie poprzez e-maila (esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/)  i wtedy odpowiemy.

12. Czy towar może pojechać pod inny adres niż adres osoby zamawiającej ?

Tak, w koszyku jest taka opcja, trzeba wybrać pole –„Inny adres dostawy”.

13.Czy jest możliwe wysłanie próbek płytek?

-Płytki wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach, nie ma możliwości wysłania ich pojedynczo. Nie jesteśmy w tej chwili przygotowani na takie usługi.

Prosimy sprawdzić na stronie producenta wybranych płytek, gdzie są ekspozycje jego towarów i tam można je – zazwyczaj - zobaczyć.

14. Czy robicie wyceny inwestycyjne ?

Tak, mamy specjalnych specjalistów od takiego rodzaju obsługi. Prosimy zapytania przesyłać na e-maila esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/

15. Czy robicie projekty ?

Tak, mamy wielu projektantów, którzy wykonują takie usługi metodą tradycyjną lub on-line.  Zgłoszenie prosimy przesłać na adres esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/

Skontaktuj się z nami