FAQ - najczęściej zadawane pytania

 1. Czy towar jest dostępny ?

Na każdym produkcie wyświetlamy stany magazynowe, stany aktualizują się co godzinę.

Jeżeli wybrany towar jest dostępny w wystarczającej ilości, to nie trzeba się z nami komunikować.

W przypadku, gdy wyświetla się Państwu komunikat – „Sprawdź dostępność”, to wówczas eplytki.pl:

1.1.Sprawdzają, o jaki produkt chodzi, czy jest dostępny w naszym magazynie lub u producenta oraz na kiedy możemy go uzupełnić.

1.2. Kontaktują się z Państwem, ustalając termin dostępności towaru.

Towary wysyłamy z wielu magazynów, stąd niekiedy, pojawia się potrzeba weryfikacji jego  dostępności.

2. Ile kosztuje przesyłka kurierska ? Czy można obniżyć jej koszt ?

Wielkość przesyłki kurierskiej naliczana jest automatycznie w koszyku, jej wartość zależy od wielu czynników.

Stosujemy zasadę: „więcej kupujesz – rabaty zyskujesz”. Po dodaniu towarów do koszyka system pokazuje, z ilu magazynów pojedzie towar i  jaka jest opłata za poszczególne transporty.

Towary wozimy tylko i wyłącznie na paletach, dlatego koszt wysyłki jest naliczany od miejsca paletowego u spedytora.

2.1 Czy jest możliwy odbiór osobisty ?

Jesteśmy sklepem internetowym, wszystko dostarczamy pod wskazany adres. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

3. Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy zależy głównie od stanów magazynowych.

W przypadku, kiedy produkt znajduje się na magazynie, czas realizacji zamówienia wynosi już od 2 do 5  dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

W przypadku wybrania płatności Przelewy24 pieniądze są u nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.

W sytuacji, gdy ilość zamówionego towaru przewyższa stan magazynowy, towar musimy sprowadzić od producenta, trwa to od kilku dni do dwóch tygodni.

Czas realizacji takiego zamówienia wynosi 1- 2  tygodnie.

4.Cena za płytki różni się od tej co jest w koszyku.

Cena produktów podawana jest w zależności od jednostki miary. Ceny na stronie produktu przy płytkach podawane są za metr kwadratowy i za sztukę.

Płytki z jednostką miary m2 sprzedajemy na pełne opakowania, a  na sztuki można zamawiać pojedynczo.

Cena w koszyku internetowym to cena za całe opakowanie, a w opakowaniu może być więcej lub mniej niż jednostka miary metr kwadratowy.

System przelicza potrzebną powierzchnię płytek na pełne opakowania.

5. Czy są możliwe zwroty ?

UWAGA! BARDZO WAŻNE !!!!!!!

Prosimy tylko o przemyślane zakupy, przed zamówieniem towaru prosimy dobrze go obejrzeć, zobaczyć płytki fizycznie (w dostępnych punktach sprzedaży),

nie sugerować się zdjęciami, ponieważ nie są dobrym odzwierciedleniem produktu i spełniają rolę wyłącznie poglądową.

Zwroty  w tej branży są bardzo kosztowne, wszystko musi być transportowane tylko i wyłącznie na paletach, a koszt takiej wysyłki to nawet 300 zł. 

Są to towary bardzo kruche i jeżeli dostarczony do nas towar będzie uszkodzony, nie przyjmiemy takiej przesyłki. Za odesłaną przesyłkę nie ponosimy odpowiedzialności.

Nie wiemy, co się z nią dalej stanie.

Możliwy jest zwrot tylko całego zamówienia, koszty z tym związane leżą po stronie kupującego.

Dokonanie odstąpienia od umowy ma swoją odrębną procedurę, która jest opisana w regulaminie sklepu.

6. Czy można złożyć zamówienie przez telefon ?

Złożenie zamówienia odbywa się tylko za pośrednictwem strony internetowej eplytki.pl, poprzez dodanie produktów do koszyka.

Możemy w tym pomóc, wypełniając dla Klienta koszyk i wysyłając go na jego e-mail do akceptacji. Po otrzymaniu wyceny – koszyka-

Klient musi wypełnić pozostałe pola w koszyku i złożyć osobiście zamówienie przez stronę internetową.

7. Jakie są formy płatności ?

  • Przelewy24  -  pieniądze trafiają do nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.
  • Przelew tradycyjny – w potwierdzeniu zamówienia podajemy dane do przelewu lub znajdują się one w stopce, w zakładce „Kontakt z nami”.
  • Opłata – za pobraniem – w tej chwili jest wycofana ze względów epidemiologicznych.

8. Co zrobić w sytuacji, jeśli towar zostanie uszkodzony podczas transportu ?

Na taką sytuację mamy specjalną procedurę. Opisana jest w stopce strony.

Reklamacje uszkodzeń w dostawie powinny być zgłaszane w ciągu 48 godzin od dostawy przez stronę eplytki.pl

  • 2 tygodnie – tyle zazwyczaj trwa rozpatrzenie reklamacji. 

9. Od jakiej kwoty uwzględniane są rabaty ?

Rabaty są zależne od wielu czynników:

  • od  ilości zamówionego towaru,
  • od warunków sprzedaży producenta,
  • od dnia, w którym robimy zakupy, itd.

Zawsze można zapytać, czy dla danego towaru przysługuje dodatkowy rabat, najlepiej zrobić to poprzez e-maila esklep@eplytki.pl

lub formularz kontaktowy pod adresem https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/

10. Dlaczego kody rabatowe czasami nie działają ?

Kody są przydzielane na poszczególne grupy towarowe produktów, ich stany magazynowe mają też duży wpływ na rabat.

Kody nie działają na produkty objęte promocjami i tak oznaczone. Różne kody działają zawsze powyżej jakiejś kwoty wartości produktów w koszyku.

Działają głównie na wybrane grupy towarowe – np. na płytki polskie lub na płytki wybranego producenta.

11. Czy można zamówić towar wcześniej, a odebrać w późniejszym terminie ?

Tak, czasami dopuszczamy takie przypadki, ale wcześniej trzeba się z nami skontaktować, najlepiej wysłać pytanie poprzez e-maila (esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/)  i wtedy odpowiemy.

12. Czy towar może pojechać pod inny adres niż adres osoby zamawiającej ?

Tak, w koszyku jest taka opcja, trzeba wybrać pole –„Inny adres dostawy”.

13.Czy jest możliwe wysłanie próbek płytek?

-Płytki wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach, nie ma możliwości wysłania ich pojedynczo. Nie jesteśmy w tej chwili przygotowani na takie usługi.

Prosimy sprawdzić na stronie producenta wybranych płytek, gdzie są ekspozycje jego towarów i tam można je – zazwyczaj - zobaczyć.

14. Czy robicie wyceny inwestycyjne ?

Tak, mamy specjalnych specjalistów od takiego rodzaju obsługi. Prosimy zapytania przesyłać na e-maila esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy pod adresem https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/

15. Czy robicie projekty ?

Tak, mamy wielu projektantów, którzy wykonują takie usługi metodą tradycyjną lub on-line.  Zgłoszenie prosimy przesłać na adres esklep@eplytki.pl

lub poprzez formularz kontaktowy https://www.eplytki.pl/dane_kontaktowe/