- Opis produktu i dane techniczne
Informacje dodatkowe
Grupa Towarowa Sprzęt AGD Waga (opak./szt.) [kg] 10.5000 Typ okapu Okap kominowy Szerokość okapu 60 cm Kolor okapu Czarny Klasa Energetyczna D Sterowanie okapu Dotykowe Wydajność okapu max. 310 m3/h Moc silnika 115 W Szczegóły
Linia GLOBALO Design
Klasa energetyczna D, przyścienny, skośny, szer. 60 cm, gł. 41,5 cm, sterowanie dotykowe, zakres prędkości: 3 biegi, wydajność max. 310 m3/h, głośność min. 47 dB - max. 61 dB, wykonanie: czarne hartowane szkło, stal lakierowana na czarno, oświetlenie diody 2 x 3 W.
Zalety i korzyści Womero 60.1 Black
Zastosowanie w kuchni okapu przyściennego Womero 60.1 Black to doskonały sposób na optymalne wykorzystanie przestrzeni nad płytą grzewczą. Kompaktowe wymiary i skośny kształt sprawiają, że sprzęt ten prezentuje się dyskretnie i elegancko.
- Maksymalna wydajność: 310 m3/h
- Stal nierdzewna + szkło hartowane
- Oświetlenie diodowe
- Średnica wylotu fi 12 cm
Funkcjonalności:
- Okap Womero 60.1 Black można podłączyć do kanału wentylacyjnego - wtedy działać będzie w trybie wyciągu, który trwale odprowadza zanieczyszczone powietrze poza obręb budynku. Natomiast w przypadku braku dostępu do wentylacji - urządzenie pracuje w trybie pochłaniacza, który filtruje powietrze na poziomie pomieszczenia kuchennego.
- W zestawie z okapem zawsze znajduje się przeciwtłuszczowy filtr aluminiowy. W trybie pochłaniacza należy natomiast dodatkowo zakupić filtr węglowy (o symbolu ASC 450), który niweluje wszelkie zapachy, uprzyjemniając gotowanie.
- Przestrzeń pod urządzeniem rozświetla energooszczędne oświetlenie typu LED.
- Okapem steruje się za pomocą sterowania dotykowego.
- Użytkownik może dostosować wydajność pracy okapu do ilości pary w kuchni (3 poziomy do wyboru).
Przeznaczenie:
Zarówno wydajność, jak i rozmiary tego modelu sprawiają, że jest on wybierany do kuchni małych i średnich.
Materiały:
Okap przyścienny Womero 60.1 Black wykonany został ze szlachetnej stali nierdzewnej (lakierowanej na czarno) oraz czarnego szkła hartowanego.
Dobrze wiedzieć
Zastosowany filtr aluminiowy można myć ręcznie lub w zmywarce i należy to robić w przybliżeniu raz na miesiąc. Natomiast filtr węglowy trzeba wymieniać na nowy co ok. 4 miesiące.- Opinie
- 1 0 5 5
- Pliki do Pobrania
- Dostępność
Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?
Na karcie produktu wyświetlamy stany magazynowe, uaktualniamy je co godzinę. Towary dostarczamy do Państwa z wielu magazynów,
dlatego w przypadku braku widoczności stanu magazynowego prosimy o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem w celu sprawdzenia dostępności towaru -
tel.: 535 015 175 lub e-mailem - esklep@eplytki.plProdukty dostępne "od ręki"
To produkty u których obok numeru magazynu, w kolorze zielonym, widnieje liczba obecnie posiadanych na stanie metrów kwadratowych danych płytek.
Stany magazynowe są aktualizowane co godzinę.Towar może być u Ciebie już od 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i uprzednim ustaleniu terminu wysyłki.
Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy jakość zamówionego towaru, aktualny stan magazynu oraz odcienie ponieważ produkty mogą być z różnych partii produkcji.Produkty dostępne na zamówienia z magazynu producenta
To produkty u których pod listą magazynów, obok napisu "Magazyn producenta" widnieje liczba dostępnych metrów kwadratowych.Towary produkowane w Polsce - dostawa od kilku dni do dwóch tygodni po uprzednim sprawdzeniu dostępności u producenta i ustaleniu terminu wysyłki
Towary z Importu - dostawa od 1 - 3 tygodni w przypadku sprowadzenia produktu od Producenta, są to produkty z Włoch lub Hiszpanii. Prosimy o sprawdzenie dostępności oraz terminu wysyłki u naszego Konsultanta - tel.: 535 015 175 lub e-mailem esklep@eplytki.pl
Produkty niedostępne lub ze znakiem "Sprawdź dostępność"
Jeżeli produkt nie posiada widocznych ilości m2 obok numeru magazynu oraz Magazynu producenta, jest duże prawdopodobieństwo że nie jest on dostępny na zamówienie w danym momencie.W celu weryfikacji dostępności prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Sprzedaży pod nr: +48 535 015 175 Prosimy kompletować towary w miarę możliwości z jednego magazynu, zmniejszy to kwotę do zapłaty.
- Koszty transportu
KOSZT OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ ZAMÓWIENIA
Koszt obsługi logistycznej wyliczany jest po dodaniu wszystkich produktów i ich ilości w Koszyku. Nasza zasada : więcej kupujesz - rabaty zyskujesz !!!!
Przy zakupach z jednego magazynu koszt obsługi logistycznej jest niższy niż w przypadku zakupu z kilku magazynów system nalicza odpowiednie wartości transportu do wielkości zakupów z tych magazynów.
W przypadku płytek towar wysyłamy wyłącznie na paletach. Na wybrane produkty w zależności od wartości zamówienia stosujemy różne bonifikaty na obsługę logistyczną zamówienia.
Przy zakupach powyżej 10 000 zł prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami. Obsługujemy inwestycje, robimy wyceny. Deweloperzy i firmy mile widziane.
Kontakt do nas: tel.: 535 015 175 lub e-mail esklep@eplytki.pl
- Gwarancja satysfakcji
Sprzedażą płytek zajmujemy się już od 1989 roku. W 2006 roku założyliśmy pierwszy Polski sklep internetowy z płytkami.
Sklep internetowy obsłużył przez ten czas już ponad 100 000 zadowolonych klientów. Jesteśmy jednym z najbardziej zaufanych sklepów internetowych
z płytkami w Polsce, z bardzo profesjonalną obsługą, szerokim asortymentem towaru, naszym klientom przy zakupach oferujemy bardzo rzetelną i fachową pomoc.Potwierdza to bardzo dużo pozytywnych opinii naszych zadowolonych klientów przedstawionych na stronie opineo.pl
Nasi najlepsi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8: do 16:00
Dostępni jesteśmy pod numerem telefonu Infolinii 535 015 175 lub emaila esklep@eplytki.pl
Zapraszamy i życzmy udanych zakupów.
Kolor widoczny na różnych monitorach może się różnić, co wynika z ich kalibracji. Za pomocą systemów RGB i
Hex nie da się też oddać połysku i matowości czy transparentności barwy. Takie cechy koloru stara się przedstawić
opis słowny, lecz odbiór opisu słownego może być subiektywny u różnych ludzi.