FAQ - najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA

  • Produkty dostępne "od ręki" to produkty u których obok numeru magazynu, w kolorze zielonym, widnieje liczba obecnie posiadanych na stanie metrów kwadratowych danych płytek. Dostępne ilości są aktualizowane CO GODZINĘ.
  • Produkty dostępne na zamówienia z magazynu producenta to produkty u których pod listą magazynów, obok napisu "Magazyn producenta" widnieje liczba dostępnych metrów kwadratowych. Czas oczekiwania na sprowadzenia produktów z magazynu producenta to 1.5 do max 2 tygodni.
  • Produkty niedostępne lub ze znakiem "Sprawdź dostępność" - jeżeli produkt nie posiada widocznych ilości m2 obok numeru magazynu oraz Magazynu producenta, jest duże prawdopodobieństwo że nie jest on dostępny na zamówienie w danym momencie. W celu weryfikacji prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Sprzedaży pod nr: +48 535 015 175 Prosimy kompletować towary w miarę możliwości z jednego magazynu, zmniejszy to kwotę do zapłaty.

Jesteśmy sklepem internetowym, przesyłki dostarczamy tylko pod wskazany adres. Nie mamy możliwości odbioru osobistego.

Nie posiadamy własnych sklepów stacjonarnych.

Nie mamy wzorników płytek, a wysyłka po jednej sztuce jest niemożliwa, ponieważ sprzedajemy je na opakowania. Zamawiane płytki najlepiej jest zobaczyć lokalnie. Miejsca te dostępne są na stronie producenta płytek

Złożenie zamówienia odbywa się tylko za pośrednictwem strony internetowej eplytki.pl, poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy w tym pomóc, wypełniając dla Klienta koszyk i wysyłając go na jego e-mail do akceptacji. Po otrzymaniu wyceny koszyka Klient musi go sprawdzić i wypełnić pozostałe pola w koszyku i złożyć osobiście zamówienie przez stronę internetową.

Status zamówienia można łatwo sprawdzić po zalogowaniu się wchodząc w "Moje konto -> Moje Zamówienia" W razie dalszych pytań prosimy o kontakt telefoniczny z wcześniej przygotowanym numerem zamówienia.

Tak, posiadamy specjalistów od indywidualnych wycen inwestycyjnych. Prosimy zapytania przesyłać na esklep@eplytki.pl lub poprzez formularz kontaktowy pod adresem www.eplytki.pl/dane_kontaktowe

Tak, mamy wielu projektantów, którzy wykonują takie usługi metodą tradycyjną lub on-line. Zapraszamy na wizytę strony www.eplytki.pl/projektanci. Zgłoszenia prosimy przesłać na adres esklep@eplytki.pl

TRANSPORT

Koszt transportu automatycznie wylicza się w koszyku, po dodaniu wszystkich zamawianych przez Ciebie produktów. Jest zależny m.in. od wagi wszystkich produktów, ilości palet na których produkty będą wysyłane oraz magazynu z którego będzie skompletowane zamówienie.

Tak, towar zawsze wysyłamy na palecie. To ogranicza do minimum ryzyko uszkodzenia i spowodowania przestojów w pracach przy Twoim projekcie. Samochody kurierów wyposażone są w windy, co przyspiesza i ułatwia rozładunek.

Nie. Standardowa przesyłka kurierska doręczana jest w dni robocze, od poniedziałku do piątku.

PŁATNOŚCI

Nie, oferujemy tylko płatność z góry przez tradycyjny przelew bankowy oraz bezpieczne Przelewy24 tj. Przelew Bankowy Online, BLIK, karta płatnicza, Google Pay, płatność na raty.

Tak, wystawiamy faktury VAT.

Cena produktów podawana jest w zależności od jednostki miary. Ceny na stronie produktu przy płytkach podawane są za metr kwadratowy produktu lub za sztukę. Płytki z jednostką miary m2 sprzedajemy na pełne opakowania, a na sztuki można zamawiać pojedynczo. Cena w koszyku internetowym to cena za całe opakowanie. System przelicza potrzebną powierzchnię płytek na pełne opakowania.

Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny. Ewentualne rabatowanie jest rozpatrywane indywidualnie przy zamówieniach przekraczających kwotę 10 000 zł.

Tak, to jest możliwe. Podczas składania zamówienia możesz wybrać dwa różne adresy.

ZWROTY I REKLAMACJE

Tak, zwroty są możliwe do 14 dni od daty dostawy płytek. Koszty zwrotu produktów ponosi kupujący. Zwroty w tej branży są bardzo kosztowne, wszystko musi być transportowane tylko i wyłącznie na paletach, a koszt takiej wysyłki to nawet 300 zł.
Prosimy tylko o przemyślane zakupy, przed zamówieniem towaru prosimy dobrze go obejrzeć, zobaczyć płytki fizycznie (w dostępnych punktach sprzedaży), nie sugerować się zdjęciami, ponieważ nie są dobrym odzwierciedleniem produktu i spełniają rolę wyłącznie poglądową.

Reklamację można łatwo złożyć przez formularz zgłoszeniowy na naszej stronie. Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.eplytki.pl/reklamacje

Jeśli zamówienie nie zyskało jeszcze statusu "W kompletacji" jest możliwa modyfikacja zamówienia, w takim celu prosimy o kontakt mailowy ze sklepem esklep@eplytki.pl podając szczegóły zamówienia i jego modyfikacji. Aby anulować złożone zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu, najlepiej pod adresem poczty elektronicznej esklep@eplytki.pl podając szczegóły zamówienia.

Jeżeli chcesz przełożyć termin dostawy już po złożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami. Jeśli będzie to możliwe, zmienimy datę na taką, która Ci odpowiada. Po wysyłce przesyłki, opóźnienie terminu doręczenia jest możliwe jedynie u firmy kurierskiej.