Showroomy – nowy pomysł na zakupy i nowy model handlu, który rodzi się na naszych oczach. Są przede wszystkim miejscem, w którym obejrzysz interesujący Cię towar, ale też właśnie tutaj spotkasz się z projektantami wnętrz i zaplanujesz zakupy. Decyzję podejmiesz w dowolnej chwili i w dowolnym miejscu, ponieważ zakupy zrobisz przez Internet.
Zawartość
Showroomy jako przyszłość handlu
Showroomy otwierają nowe możliwości przed sprzedającymi, ale tak naprawdę są dla Klientów, dla kupujących. Co oferują? Miejsce, w którym obejrzysz interesujący Cię towar. Tutaj również skorzystasz z nowoczesnych technologii i z życzliwości profesjonalnej obsługi. Tu również, jeśli jesteś tym zainteresowany, złożysz zamówienie na wybrane przez Ciebie produkty, ponieważ showroomy oferują dostęp do Internetu. Czym się różnią od sklepów tradycyjnych? W showroomie nie odczujesz presji, jeśli w chwili oglądania produktów, nie dokonasz zakupów. One po to są – by zapoznać się z produktem bezpośrednio lub w niektórych sytuacjach – za pośrednictwem nowoczesnych technologii. Tu spotkasz się nie tylko ze wspomnianą, profesjonalną obsługą, ale też – co może Cię miło zaskoczyć – z producentami, projektantami czy innymi Klientami, z którymi porozmawiasz o interesujących Cię produktach. Warto dodać, że projektant czy też wykonawca usługi – może podjąć z Tobą współpracę, zaprojektować Twój dom lub pomóc Ci w jego urządzaniu. Showroom to wiele możliwości, nowoczesność i wygoda.
Nowoczesne technologie w showroomie
Showroom nie zaistnieje bez nowoczesnych technologii, bez najnowszych systemów informatycznych, aplikacji… Klienci oczekują wygody zakupów niezależnie od tego, czy korzystają ze smartfonów, tabletów, komputerów domowych, czy też są obsługiwani w sklepie stacjonarnym.. Zadaniem showroomu jest zapewnienie obsługi z wykorzystaniem technologii w najwyższej jakości, z najwyższą jakością i prędkością. Ale na szczęście – są na to przygotowane. Inaczej – ich funkcjonowanie i w ogóle istnienie – nie miałoby sensu. Showroomy, korzystając z najnowocześniejszych technologii i rozwiązań, włącznie z Omnichannel (zintegrowana obsługa i wielokanałowość zakupów), są dla Klientów.
E-commerche – obejrzyj w showroomie, kup w dowolnej chwili i miejscu
Nowoczesne techniki sprzedaży koncentrują się na wygodzie Klienta. E-commerche to wygoda i nowoczesność, a także nieograniczona dostępność do produktów. Dzięki urządzeniom mobilnym, smartfonom czy tabletom, z dostępem do sieci, zakupy można zrobić w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu. Nie trzeba już wracać do domu, włączać komputera lub laptopa. Badania specjalistów wskazują, że zakupy za pomocą smartfonów wykonuje około 37 proc. kupujących online, a za pomocą tabletu około 24 proc. Za 10 lat 75 proc. konsumentów będzie już niemal wszystkie zakupy realizować metodą online. To tłumaczy potrzebę istnienia showroomów. Zapoznanie się z produktem w showroomie otwiera przed Klientami nowe możliwości. Nie muszą odwiedzać kilku sklepów, nie muszą godzić się z tym, że kupując, nie wszystko będą wiedzieli o wybranym produkcie lub też – że ich zakupy pozostaną w koszyku sklepu. Ci, którzy potrzebują pomocy w podjęciu decyzji o zakupie lub podpowiedzi w sprawie realizacji transakcji, otrzymają ją na miejscu. Prezentują produkt po to, by potencjalny nabywca się z nim zapoznał. Zachęcają do odwiedzania, nie narzucając na Klientów „obowiązku” czy może – sugestii dokonania zakupów. Ale jeśli już się na takie zakupy zdecydujesz, z wykorzystaniem Internetu, będzie to dla Ciebie oczywiste, że tutaj znajdziesz najlepsze ceny.
Płytki w showroomie
Czy w showroomie można obejrzeć lub kupić płytki lub inne akcesoria, sprzedawane przez np. https://www.eplytki.pl/ ? Jak najbardziej. Ale to absolutna nowość w Polsce. Niektórzy producenci i dobre sklepy internetowe wręcz zachęcają do tego, by przed zakupami, klient zrobił wszystko, by dany towar „gdzieś” obejrzeć. No właśnie, tylko gdzie? To nie zawsze jest łatwe. O takiej możliwości w przypadku sklepu https://www.eplytki.pl/ będzie można wkrótce przeczytać już więcej. Póki co – pewne jest, że showroomy powstają właśnie po to, by pomagać Klientom. Z taką pomocą wiąże się również kolejne pojęcie – showrooming. Showrooming to nic innego jak porównywanie cen produktu w sklepach stacjonarnych lub w porównywarkach internetowych. Showrooom robi to za Klienta, ponieważ jest zainteresowany tym, by mieć najniższe ceny na rynku. Za rzecz oczywistą traktuje to, że jeśli Klient znalazłby gdzieś tańszy produkt, dla showroomu będzie stracony. Współpracujący z showroomem producenci, przedstawiający tu swoją ofertę, również dbają o to, by ceny tutaj naprawdę były najniższe. Reasumując – niższe niż w każdym innym sklepie stacjonarnym, bądź – internetowym. Dodatkową i niekwestionowaną zaletą jest też wygoda. A po niej takie aspekty zakupów jak: jakość obsługi, bezpieczeństwo, szybkość realizacji zakupu. Dotyczy to wszystkich produktów, dostępnych online, więc płytek – także.
Korzyści
Showroom jest dla Ciebie. Korzyści również. Jakie? Oto ich skrócona lista.
Korzyści dla Producentów:
- Oszczędność – dobrze zlokalizowany showroom zastępuje co najmniej kilka sklepów, ich ekspozycji, próbników itp.
- Wygoda – łatwość kontaktu, uzupełnienia ekspozycji
- Promocja i umocnienie wizerunku firmy na rynku
- Nawiązanie kontaktów z projektantami, architektami i wykonwacami
- Kontakt z klientami – nieoceniony, jeśli chce się poznać ich potrzeby…
Korzyści dla Klientów:
- Wygoda – tu wszystko obejrzysz
- Czas – masz wszystko w jednym miejscu
- Oszczędność – najniższe ceny
- Profesjonalne doradztwo
- Możliwość skorzystania z najnowocześniejszych technologii
- Zakupy zrobisz tu – lub w dowolnym czasie przez Internet
- Nawiążesz kontakty z projektantami lub usługodawcami, którzy mogą zająć się Twoim domem…
Nowy model handlu rodzi się na naszych oczach. Showroom to lepsza wersja wszystkich sklepów, które do tej pory odwiedziłeś.