KOSZT OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ ZAMÓWIENIA

Koszt obsługi logistycznej wyliczany jest po dodaniu wszystkich produktów i ich ilości w Koszyku. Nasza zasada : więcej kupujesz - rabaty zyskujesz !!!!

Przy zakupach z jednego magazynu koszt obsługi logistycznej jest niższy niż w przypadku zakupu z kilku magazynów System nalicza odpowiednie wartości transportu do wielkości zakupów z tych magazynów.

W przypadku płytek towar wysyłamy wyłącznie na paletach. Na wybrane produkty w zależności od wartości zamówienia stosujemy różne bonifikaty na obsługę logistyczną zamówienia.

Przy zakupach powyżej 10 000 zł prosimy o kontakt telefoniczny z naszymi konsultantami. Obsługujemy inwestycje, robimy wyceny. Deweloperzy i firmy mile widziane.

Kontakt do nas : tel.: 535 015 175 lub e-mail esklep@eplytki.pl


Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony towar?

Na karcie produktu wyświetlamy stany magazynowe, uaktualniamy je co godzinę. Towary dostarczamy do Państwa z wielu magazynów , dlatego w przypadku braku widoczności stanu magazynowego prosimy o kontakt telefoniczny z naszym konsultantem w celu sprawdzenia dostępności towaru - tel.: 535 015 175 lub e-mailem - esklep@eplytki.pl


Produkty dostępne "od ręki"

Dostawy

To produkty u których obok numeru magazynu, w kolorze zielonym, widnieje liczba obecnie posiadanych na stanie metrów kwadratowych danych płytek. Stany magazynowe są aktualizowane co godzinę.

Cena produktu obowiązuje do wysokości stanów magazynowych. Cena produktów na magazynie producenta może się różnić.

Towar może być u Ciebie już od 2-3 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty i uprzednim ustaleniu terminu wysyłki. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy jakość zamówionego towaru, aktualny stan magazynu oraz odcienie ponieważ produkty mogą być z różnych partii produkcji.


Produkty dostępne na zamówienia z magazynu producenta

Dostawy

To produkty u których pod listą magazynów, obok napisu "Magazyn producenta" widnieje liczba dostępnych metrów kwadratowych.

Towary produkowane w Polsce - dostawa od kilku dni do dwóch tygodni po uprzednim sprawdzeniu dostępności u producenta i ustaleniu terminu wysyłki

Towary z Importu - dostawa od 1 - 3 tygodni w przypadku sprowadzenia produktu od Producenta, są to produkty z Włoch lub Hiszpanii. Prosimy o sprawdzenie dostępności oraz terminu wysyłki u naszego Konsultanta - tel.: 535 015 175 lub e-mailem esklep@eplytki.pl


Produkty niedostępne lub ze znakiem "Sprawdź dostępność"

Dostawy

Jeżeli produkt nie posiada widocznych ilości m2 obok numeru magazynu oraz Magazynu producenta, jest duże prawdopodobieństwo że nie jest on dostępny na zamówienie w danym momencie.

W celu weryfikacji dostępności prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Działem Sprzedaży pod nr: +48 535 015 175 Prosimy kompletować towary w miarę możliwości z jednego magazynu, zmniejszy to kwotę do zapłaty.


Dostawa

Zamówione towary dostarczamy za pośrednictwem sprawdzonych firm kurierskich : DHL, Schenker, JASFBG, Raben i Pekaes.

Towar do naszych klientów dowożony jest w godzinach 8-16 w dni robocze. Nie jest możliwa dostawa towaru na konkretną godzinę.

Faktury dostarczane są pocztą e-mail, lub na specjalne życzenie Pocztą Polską.

W regulaminach Spedycje zastrzegają sobie prawo do jednodniowego opóźnienia dostawy. Kurier ma obowiązek jedynie wyładować towar z samochodu, nie ma obowiązku wnoszenia go do mieszkania.

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia towaru (jedynie zapewnia jego rozładunek - całego zamówienia palet/-y najbliżej jak to możliwe z jego strony) - Klient tą czynność zobowiązany jest wykonać we własnym zakresie oraz na własną odpowiedzialność. Nie oferujemy również usługi wniesienia towaru dodatkowo odpłatnej. Do klienta zostanie podany nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.

Prosimy o uważne i prawidłowe wpisywanie adresu dostawy - zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki jest dodatkowo płatna. Odebranie zamówienia z magazynu nie jest możliwe.
W przypadku braku odbioru przesyłki oraz ponownej próby dostarczenia może zostać doliczona dodatkowa opłata.
W przypadku nie odebrania przesyłki przez Klienta oraz powrotu do naszego magazynu zostanie naliczona dodatkowa opłata.
W przypadku przełożenia dostawy na inny termin spedycja może naliczyć koszty za każdy dzień magazynowania przesyłki co jest ustalane indywidualnie oraz doliczony zostanie koszt ponownej dostawy.

Prosimy o uważne podawanie danych do faktury. W związku z obowiązującymi przepisami prawa nie ma możliwości zmiany danych na wystawionej już fakturze z osoby fizycznej na osobę prawną i na odwrót.

Dostawy są realizowane samochodami ciężarowymi z windą o wadze znacznie powyżej 9 ton co może powodować problem z dojazdem w niektóre miejsca - prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!
W przypadku braku możliwości dostawy powyższym samochodem przy dostępności usługi na danym terenie, istnieje możliwość dostawy mniejszym autem co jest dodatkowo płatne oraz wyceniane indywidualnie przez spedycję w miarę dostępności wspomnianej usługi na danym terenie. Nie ma gwarancji że takowa dostawa mniejszym samochodem będzie możliwa w każdym przypadku.
Jeśli dostawa wymaga użycia mniejszego auta, prosimy zawrzeć taką informację w uwagach do zamówienia.


WAŻNE PRZY ODBIORZE TOWARU!

  • W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.
  • Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: ”Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia.“
  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje ,,zewnętrzne uszkodzenie palety
  • Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego użytkowaniem.